1. Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?
Po złożeniu zamówienia będziesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia na adres e-mail o zmianie statusu. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych. Należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera (1-2 dni robocze na terenie Polski). Kiedy przesyłka zostanie nadana, otrzymasz wiadomość mailową z informacją o zmianie statusu.
2. Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Twoje zamówienie zostanie wysłane maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych od momentu jego złożenia. Kurier ma 48 godzin na dostawę przesyłki na terenie Polski.
3. Co zrobić w przypadku kiedy otrzymane produkty są niezgodne zamówieniem?
W przypadku, gdy otrzymasz niezgodne zamówienie, wyślij wiadomość e-mail wraz ze zdjęciem produktu, który otrzymałaś na adres: biuro@verdez.pl. Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem telefonu +48 507 807 701, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od momentu odbioru przesyłki. Niezwłocznie dokonamy wymiany na prawidłowy produkt/ rozmiar.
4. Jak mogę skorzystać z darmowej wysyłki?
Darmowa dostawa obowiązuje dla wszystkich zamówień na kwotę powyżej 299 zł, jak również wtedy, gdy trwa akcja promocyjna na darmową dostawę. Informacje o promocjach można znaleźć na głównej stronie www.verdez.pl oraz na naszym Instagramie.
5. Czy mogę połączyć zamówienia?
Niestety nie. Każde zamówienie przechodzi przez kilka procesów informatycznych i jest zapisywane przez system jako osobne. Nie mamy możliwości połączenia kilku zamówień w jedno.
6. Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
Jeżeli zamówienie nie zostanie opłacone niezwłocznie po złożeniu, nasz system automatycznie je anuluje w ciągu 60 minut. Nie ma możliwości ponownej próby jego opłacenia, w związku z czym zachęcamy do złożenia nowego zamówienia.
7. W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?
Jeśli Twoja paczka nie została jeszcze wysłana, istnieje możliwość anulowania zamówienia. W celu tym prosimy o przesłanie informacji na adres e-mail: biuro@verdez.pl podając numer zamówienia oraz dane Klienta, lub o telefon do Biura Obsługi Klienta (tel.: +48 507 807 701).
Wysłanie wiadomości poprzez Facebooka lub Instagram nie gwarantuje anulowania zamówienia.
8. Jak mogę dokonać zmian w moim zamówieniu?
Nie mamy możliwości wprowadzenia modyfikacji do złożonego zamówienia. Jeżeli chciałbyś z niego zrezygnować skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (tel.: +48 507 807 701, e-mail: biuro@verdez.pl).
9. Czy można sprecyzować godzinę dostarczenia zamówienia?
W przypadku wybrania opcji wysyłki kurierem – nie mamy możliwości ustalenia godzin dostawy.
Jeśli chciałabyś odebrać przesyłkę w określonym przez siebie czasie, zalecamy wybranie opcji odbioru przesyłki w punkcie odbioru (Orlen Paczka, Paczkomat Inpost, DPD Pickup).
10. Co zrobić jeśli otrzymam uszkodzoną paczkę?
Jeśli kurier próbuje dostarczyć Ci uszkodzoną paczkę z zewnątrz, masz prawo odmówić jej przyjęcia. Możesz również uprzedzić kuriera, iż chcesz przyjąć przesyłkę, ale koniecznie sprawdź ją w jego obecności. Jeśli produkt jest uszkodzony koniecznie spisz z nim protokół szkody. Protokół szkody należy przesłać do nas na adres mailowy: biuro@verdez.pl – jest niezbędny aby rozpocząć proces reklamacji.
Paczkomaty umożliwiają złożenie reklamacji w momencie odbierania przesyłki. W tym celu należy skorzystać z odpowiedniej opcji w Paczkomacie a następnie ponownie umieścić w nim przesyłkę do dyspozycji firmy Inpost i postępować zgodnie ze wskazówkami na Paczkomacie.
DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW
1. Czy będzie dostępny jeszcze dany model?
Staramy się powtórzyć każdy model, który został wyprzedany. Gdy dany produkt nie jest dostępny, możesz zapisać się na powiadomienia o dostępności produktu na stronie www.verdez.pl. Wystarczy na karcie danego produktu kliknąć przycisk: „Powiadom o dostępności”. Otrzymasz wiadomość e-mail, jak tylko pojawi się on ponownie w sprzedaży.
METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY
1. Jakie są dostępne metody płatności i dostawy?
Za swoje zamówienie możesz zapłacić poprzez:
• tradycyjny przelew bankowy
• BLIK, szybkie płatności online za pomocą serwisu Przelewy24
Do wyboru mamy kilka opcji wysyłki towaru:
-
- Orlen Paczka – 10 zł
- Kurier DPD – 25 zł
- Kurier INPOST – 17 zł
- Punkt odbioru DPD – 12 zł
- Paczkomat/POP INPOST – 15 zł
- Kurier Pocztex – 13 zł
- Punkt odbioru Poczta Polska – 12 zł
2. Nie opłaciłam/em jeszcze swojego zamówienia. Gdzie znajdę link do płatności?
Jeżeli zamówienie nie zostało opłacone za pomocą szybkiego przelewu płatnościami (Przelewy24/BLIK) po 60 minutach zamówienie zostaje automatycznie anulowane. Prosimy o złożenie nowego zamówienia.
3. Co zrobić w przypadku zerwania płatności online?
W sytuacji, kiedy płatność online PayU lub Przelewy24 zostanie przerwana, po upływie 60 minut zamówienie zostaje automatycznie anulowane. Prosimy o złożenie nowego zamówienia.
4. Czy mogę opłacić swoje zamówienie przelewem tradycyjnym?
Tak, jest taka możliwość. Wpłaty można dokonać na konto firmowe sklepu:
62 1940 1076 3258 4037 000 000
Verdez Joanna Malecha
ul. Lipowa 33/10
62-800 Kalisz
W tytule przelewu należy wpisać nr zamówienia oraz imię i nazwisko osoby zamawiającej.
5. Czy można odebrać zamówienie osobiście?
Nie. Zamówienia składane w sklepie online wysyłane są tylko i wyłącznie kurierem/paczkomatem. Nie ma możliwości odebrania zamówienia osobiście.
6. Czy kurier może dostarczyć przesyłkę w sobotę?
Niestety nie. Kurierzy doręczają przesyłki tylko i wyłącznie w dni robocze.
ROZMIARY
1. Jak wybrać odpowiedni rozmiar?
Przy każdym produkcie podajemy wymiary. Wymiary, które są podane, są wymiarami mierzonymi na płasko, bez rozciągania i mogą różnić się +/-2cm. W razie wątpliwości, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, doradzimy Ci, który rozmiar będzie prawidłowy.
2. Co mogę zrobić jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni?
Jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni, masz prawo dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Wypełnij formularz zwrotu i odeślij paczkę do nas.
ZWROTY
1. W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?
Aby dokonać zwrotu należy odesłać produkt/y w ciągu 14 dni od otrzymania paczki, na adres:
Verdez Joanna Malecha
ul. Lipowa 33/10
62-800 Kalisz
Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu oraz potwierdzenie zamówienia, które otrzymałaś w wersji papierowej wraz z zamówieniem. Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki.
2. Czy mogę zwrócić produkty przecenione?
Tak, prawo do zwrotu obejmuje każdy produkt zakupiony w sklepie www.verdez.pl , wyjątkami jest bielizna i skarpetki. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, powinny być w nienaruszonym stanie i posiadać wszystkie metki.
3. W jaki sposób mogę odesłać paczkę ze zwrotem?
Wybór przewoźnika do odesłania zwrotu jest dowolny, może to być Poczta Polska lub firma kurierska.
Zalecamy wysyłanie przesyłek rejestrowanych. Pamiętaj o opłaceniu paczki, nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem oraz do paczkomatu.
4. Jak sprawdzić czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?
Jeśli zwrot został przez nas przyjęty, to otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem przyjęcia zwrotu.
5. Jak długo będę czekać na zwrot pieniędzy?
Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni. Forma zwrotu środków jest zależna od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.
6. Kto pokrywa koszty zwrotu?
Koszty zwrotu pokrywa Kupujący.
7. Czy mogę zwrócić jedną rzecz jeśli zakupiłem ich kilka?
Tak, można dokonać zwrotu dowolnej ilości produktów, które nie spełniają Twoich oczekiwań.
8. Czy zwracany produkt musi być w oryginalnym opakowaniu?
Nie, zwrot nie musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu. Wyjątek stanowi obuwie, którego integralną częścią jest karton. Towary, które zwracasz należy zapakować w taki sposób, aby nie został uszkodzony podczas transportu. Jeśli dokonujesz zwrotu np. obuwia, nie oklejaj kartonu i nie pisz po nim. Zniszczony karton spowoduje częściową utratę wartości produktu.
REKLAMACJE
1. Kiedy mogę zareklamować produkt?
Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu.
2. Jak mogę złożyć reklamację?
Aby dokonać reklamacji należy odesłać produkt na adres:
Verdez Joanna Malecha
ul. Lipowa 33/10
62-800 Kalisz
Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz reklamacji oraz potwierdzenie zamówienia, które otrzymałaś w wersji papierowej wraz z zamówieniem.
3. W jakim terminie mogę dokonać reklamacji?
Reklamację można złożyć w terminie dwóch lat od daty zakupu. Zgłoszenia należy dokonać niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 miesięcy od daty wystąpienia wady produktu.
4. Ile czasu zajmuje rozpatrzenie reklamacji?
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas paczki. O decyzji reklamacyjnej poinformujemy Cię mailowo